Menü
A kosarad

Gyakran ismételt kérdések

Megrendelések és fizetés

Rendelést közvetlenül webáruházunkban adhat le.

 

Az országspecifikus nyelvek és pénznemek esetében keresse fel 22 másik online áruházunk egyikét (például Németország esetében a benepura.de).

Nem. Ha nem szeretne profilt regisztrálni, egyszerűen válassza ki a „Vendég” opciót a fizetés során.

Megrendelését az alábbi módon fizetheti ki:

  • Utánvét (csak bizonyos országok esetében);
  • Paypal - egyenleggel vagy kártyával;
  • Csík - egyenleggel vagy kártyával;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Győződjön meg arról, hogy az összes kötelező mezőt (*-gal jelölt) helyesen töltötte ki - Elérhetőségek, Szállítási cím és Számlázási cím (ha eltér a szállítási címtől).

 

Különös figyelmet kell fordítani az e-mail mezőre - a legtöbb fizetési mód nem teszi lehetővé a rendelés teljesítését, ha az e-mail címét nem megfelelően tölti ki.

 

Ha minden adatot helyesen töltött ki, és továbbra sem tudja teljesíteni a megrendelést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot üzenetben ITT.

Igen. Megrendelését lemondhatja, ha felveszi velünk a kapcsolatot ITT.

 

Kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, miután hibát észlel a megrendelésével kapcsolatban. Minden megrendelést 1 munkanapon belül feldolgozunk és átadunk a futárnak. A már kiszállított rendelések nem törölhetők.

Szállítás és nyomon követés

19.999 Ft-ig történő rendelés esetén

 

A szállítás 2000.00 Ft.

 

20000.00 Ft feletti rendelés esetén:

 

A szállítás ingyenes.

 

Szezonális akciók vagy különleges akciók során az ingyenes szállítási küszöb változhat.

Megrendelését 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és kézbesítjük a futárnak.

 

A rendelések szállítási ideje:

  • Európai országok esetében - 5-7 munkanap;
  • Az Egyesült Államok és Észak-Amerika esetében - 8-12 munkanap;
  • Minden más országban - 8-18 munkanap.

Igen. Amint a rendelést átadtuk a futárnak, e-mailben kap egy nyomkövetési számot és nyomkövetési linket.

Kérjük, ellenőrizze az e-mail kliens SPAM mappáját.

 

Ha nem talál e-mailt a rendelés nyomon követési számával, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

A kézbesítés során futárhiba léphet fel. A pontosításért forduljon közvetlenül a futárhoz.

 

Ha a futárcég nem tud segíteni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

Ha valamelyik termék hiányzik a rendeléséből, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

 

A hiányzó termékeket költségünkön 1-2 munkanapon belül kiküldjük Önnek.

Visszaküldés és csere

Ha a megrendelt terméktől eltérő terméket kapott, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

 

A megfelelő terméket 1-2 munkanapon belül kiküldjük költségünkre. Nem kell visszaküldenie semmit.

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 60 napon belül lehet visszaküldeni.

 

  1. Minden visszaküldött terméknek fel nem használtnak, újraértékesíthető állapotban és az eredeti csomagolásban kell lennie;
  2. A termék visszaküldésének szállítási költsége a vásárlót terheli.

 

Válaszcím:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgária

 

Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

A rendelés összegét ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet a rendelés kifizetéséhez használt.

 

Utánvétes megrendelés esetén banki átutalással térítjük vissza.

A visszatérítést a visszaküldött termékek kézhezvételétől számított 1-2 munkanapon belül teljesítjük.

 

A használt fizetési módtól függően előfordulhat, hogy a visszatérítés 10-14 napig nem érhető el.

Promóciók és Kedvezménykódok

Igen. Ha rendelkezik kedvezményes kóddal, kérjük, írja be a „Kupon kód” mezőbe, majd kattintson a „Beküldés” gombra a megrendelés megerősítése előtt.

 

Ha a kód érvényes, visszaigazolást kap, és a kedvezmény automatikusan érvényesül.

Minden promóciós kód csak EGYSZER használható fel.

Nem. Rendelésenként csak egy érvényes kedvezménykód használható fel.

Promóciós kódok webáruházunkban:

  • Csak azokra a termékekre érvényesek, amelyek még nincsenek akcióban / egy meglévő promóció részei;
  • Más kedvezménnyel (mennyiségi engedmény, egyéb promóciós kód) nem vonható össze - csak a rendelésnél a legnagyobb kedvezmény érvényesül.

 

Ha már akciós termékek vannak a kosarában, rendszerünk automatikusan csak a fennmaradó érvényes termékekre alkalmazza a promóciós kódot.

Győződjön meg arról, hogy a kódot helyesen írta be.

 

Ha a kódot helyesen adta meg, de továbbra is hibaüzenetet kap:

  • Lehet, hogy a kód lejárt;
  • Előfordulhat, hogy a kód nem érvényes a kiválasztott termékekre;
  • A kosarában lévő összes termék már akciós / promóció része;
  • Ezt a promóciós kódot már használtad egy korábbi megrendeléshez.

 

Ha még soha nem használta a promóciós kódot, és biztos benne, hogy érvényes, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

.