Menü
A kosarad
BLACK FRIDAY HÓNAP

Gyakran ismételt kérdések

Megrendelések és fizetés

Rendelést közvetlenül webáruházunkban adhat le.

 

Az országspecifikus nyelvek és pénznemek esetében keresse fel 22 másik online áruházunk egyikét (például Németország esetében a benepura.de).

Nem. Ha nem szeretne profilt regisztrálni, egyszerűen válassza ki a „Vendég” opciót a fizetés során.

Megrendelését az alábbi módon fizetheti ki:

  • Utánvét (csak bizonyos országok esetében);
  • Paypal - egyenleggel vagy kártyával;
  • Csík - egyenleggel vagy kártyával;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Győződjön meg arról, hogy az összes kötelező mezőt (*-gal jelölt) helyesen töltötte ki - Elérhetőségek, Szállítási cím és Számlázási cím (ha eltér a szállítási címtől).

 

Különös figyelmet kell fordítani az e-mail mezőre - a legtöbb fizetési mód nem teszi lehetővé a rendelés teljesítését, ha az e-mail címét nem megfelelően tölti ki.

 

Ha minden adatot helyesen töltött ki, és továbbra sem tudja teljesíteni a megrendelést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot üzenetben ITT.

Igen. Megrendelését lemondhatja, ha felveszi velünk a kapcsolatot ITT.

 

Kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, miután hibát észlel a megrendelésével kapcsolatban. Minden megrendelést 1 munkanapon belül feldolgozunk és átadunk a futárnak. A már kiszállított rendelések nem törölhetők.

Szállítás és nyomon követés

27.999 Ft-ig történő rendelés esetén

 

A szállítás 2400.00 Ft.

 

28000.00 Ft feletti rendelés esetén:

 

A szállítás ingyenes.

 

Szezonális akciók vagy különleges akciók során az ingyenes szállítási küszöb változhat.

Megrendelését 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és kézbesítjük a futárnak.

 

A rendelések szállítási ideje:

  • Európai országok esetében - 5-7 munkanap;
  • Az Egyesült Államok és Észak-Amerika esetében - 8-12 munkanap;
  • Minden más országban - 8-18 munkanap.

Igen. Amint a rendelést átadtuk a futárnak, e-mailben kap egy nyomkövetési számot és nyomkövetési linket.

Kérjük, ellenőrizze az e-mail kliens SPAM mappáját.

 

Ha nem talál e-mailt a rendelés nyomon követési számával, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

A kézbesítés során futárhiba léphet fel. A pontosításért forduljon közvetlenül a futárhoz.

 

Ha a futárcég nem tud segíteni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

Ha valamelyik termék hiányzik a rendeléséből, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

 

A hiányzó termékeket költségünkön 1-2 munkanapon belül kiküldjük Önnek.

Visszaküldés és csere

Ha a megrendelt terméktől eltérő terméket kapott, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

 

A megfelelő terméket 1-2 munkanapon belül kiküldjük költségünkre. Nem kell visszaküldenie semmit.

A megrendelt termékeket az átvételtől számított 365 napon belül lehet visszaküldeni.

 

  1. Minden visszaküldött terméknek fel nem használtnak, újraértékesíthető állapotban és az eredeti csomagolásban kell lennie;
  2. A termék visszaküldésének szállítási költsége a vásárlót terheli.

 

Válaszcím:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgária

 

Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

A rendelés összegét ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet a rendelés kifizetéséhez használt.

 

Utánvétes megrendelés esetén banki átutalással térítjük vissza.

A visszatérítést a visszaküldött termékek kézhezvételétől számított 1-2 munkanapon belül teljesítjük.

 

A használt fizetési módtól függően előfordulhat, hogy a visszatérítés 10-14 napig nem érhető el.

Promóciók és Kedvezménykódok

Igen. Ha rendelkezik kedvezményes kóddal, kérjük, írja be a „Kupon kód” mezőbe, majd kattintson a „Beküldés” gombra a megrendelés megerősítése előtt.

 

Ha a kód érvényes, visszaigazolást kap, és a kedvezmény automatikusan érvényesül.

Minden promóciós kód csak EGYSZER használható fel.

Nem. Rendelésenként csak egy érvényes kedvezménykód használható fel.

Promóciós kódok webáruházunkban:

  • Csak azokra a termékekre érvényesek, amelyek még nincsenek akcióban / egy meglévő promóció részei;
  • Más kedvezménnyel (mennyiségi engedmény, egyéb promóciós kód) nem vonható össze - csak a rendelésnél a legnagyobb kedvezmény érvényesül.

 

Ha már akciós termékek vannak a kosarában, rendszerünk automatikusan csak a fennmaradó érvényes termékekre alkalmazza a promóciós kódot.

Győződjön meg arról, hogy a kódot helyesen írta be.

 

Ha a kódot helyesen adta meg, de továbbra is hibaüzenetet kap:

  • Lehet, hogy a kód lejárt;
  • Előfordulhat, hogy a kód nem érvényes a kiválasztott termékekre;
  • A kosarában lévő összes termék már akciós / promóció része;
  • Ezt a promóciós kódot már használtad egy korábbi megrendeléshez.

 

Ha még soha nem használta a promóciós kódot, és biztos benne, hogy érvényes, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.

.