Menü
A kosarad

Rolunk

Hogyan kezdődött az egész

A Benepura története 2017 decemberében kezdődött, amikor megszületett a bolgár gyógynövények és hagyományok erejétől ihletett kozmetikai cég létrehozásának ötlete.

2018 elején a céget Milan Nushev, Mitko Marinov és Blagovest Marinov alapította. A cég kezdetben egy külföldi kozmetikai márka Amazon platformon történő értékesítésével kezdte meg működését, így szerzett tapasztalatot az online értékesítésben.

2018 szeptemberében a Benepura hivatalosan is elindította saját márkájaként a természetes kozmetikumokat. Az első termékek - a cickafark és propolisz kenőcsök - gyorsan népszerűvé váltak, és a legkeresettebb természetes kenőcsök közé kerültek az Egyesült Királyságban és Németországban.

Ez a siker a márkák termékválasztékának bővüléséhez és új piacokra való belépéshez vezetett. 2019 elején elkészültek az első céges weboldalak – a Benepura.bg és a Benepura.com/de/co.uk nemzetközi verziók, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára a termékek közvetlen megrendelését.

Benepura gyártás
Benepura gyártás
Német falu
Német falu

Új piacok és csapatnövekedés

2019 márciusában a BenePura márkaként került bejegyzésre az Európai Unióban, ami alapot adott a még erőteljesebb növekedéshez. 2020 márciusában a cég felfrissítette termékvizuális megjelenését, hogy megfeleljen a modern piac igényeinek.

Alig egy évvel később, 2021 januárjában a Benepurát az Egyesült Államokban, Japánban és Kínában is bejegyezték, miközben üzletet indított az Amazon US-n is. Ugyanezen év márciusában minden termék vegán és vegetáriánus minősítést kapott a The Vegetarian Society - a legrégebbi vegetáriánus szabványok szervezete - által.

2022 márciusában a BenePura kulcsfontosságú lépést tesz a fejlődésében, amikor megnyitja saját gyártóüzemét német faluban. Valamennyi termék kézzel, kis tételekben, professzionális gyógynövényszakértő segítségével készül.

A termékek iránt az idei év során megnyilvánuló erős érdeklődés a csapat jelentős bővüléséhez is vezetett, a cég pedig új szakembereket vont be a növekvő kereslet kielégítésére.

Új látványelemek és kilátás a jövőbe

2023 januárjában a Benepura termékek áttérnek az alumínium csomagolásra, ami megerősíti a márkák elkötelezettségét a fenntarthatóság és az ökológia iránt.

2023 februárjában a márka kibővítette jelenlétét Európában azáltal, hogy több mint 20 különböző európai országban indította el saját weboldalait helyi nyelveken.

2024 januárjában főbb fejlesztéseket vezetnek be a weboldalak kialakításában és szerkezetében. Egy blog került hozzáadásra, amely értékes információkkal szolgál a gyógynövényekről, tulajdonságaikról és előnyeiről a vásárlók oktatása és inspirációja érdekében.

A jövőre nézve a 2025-ös év célja a márkák pozícióinak megerősítése a bolgár és az európai piacon, folytatva az új termékek fejlesztését a természet és ajándékai iránti szeretettel és tisztelettel.

Benepura alumínium csomagolás
Benepura alumínium csomagolás

A Benepura csapata

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Társalapító

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Társalapító

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.